ارضِ پاک نیوز نیٹ ورک

Arz-e-Pakistan News Network

Language:

Search

Prime Minister’s special aide Jamshed Cheema backs Qalandar Badshah.    "نیوزی لینڈ میں اتنی فورسز نہیں ہوں گی جتنی انہیں یہاں سیکیورٹی فراہم کی گئی".    Director General Punjab Emergency Department Regularized Services of 103 Rescuers.    CEO Vscopk Mian Afzal Javed distributes shields to participants.    "مشترکہ مقصد2021ء "کا انعقاد.    Awareness seminar against sexual harassment and violence against women organized by Lahore Police.    Police Challan shows involvement of Zahir Jaffer's father in the murder of Noor Mukadam.    Here’s Pak Boon, an elephant at the Taronga Zoo Sydney, enjoying a mud bath in the Australian sun.    Pakistan urges world to recognise new reality in Afghanistan.    CCPO Directs Officers to Conduct Surprise Visits of Police Stations.    SPA CEYLON outlet now in Lahore.    VALIENT PUNJAB RANGERS IN 65 WAR.   

 دنیا کا سب سے بڑا لگژری سپا سیلون اب لاہورمیں

Syed Asad Ali
09 Sep, 2021

09 ستمبر ، 2021

Syed Asad Ali
09 Sep, 2021

09 ستمبر ، 2021

 دنیا کا سب سے بڑا لگژری سپا سیلون اب لاہورمیں

post-title

لاہور: دنیا کا سب سے بڑا لگژری ویلنس برانڈ سپا سیلون منگل کو یہاں صوبائی میٹروپولیس میں کھولا گیا۔ سپا سیلون کا افتتاح ایک بہت بڑا ایونٹ ثابت ہوا جس میں لانچ کے وقت دکان پر لوگوں کی بڑی تعداد موجود تھی۔لوگوں نے شہر میں اس منفرد برانڈ کی آمد کا خیر مقدم کیا اور اس کی مصنوعات میں بڑی دلچسپی ظاہر کی۔ لانچ میں شرکت کرنے والوں میں ممتاز محمد شیخ ، ڈائریکٹر الفتح شاپنگ مالز ، فیشن ڈیزائنر حسن شہریار ، بیٹی سے رما چیمہ ، ٹونی اینڈ جی یو وائی سے فاطمہ کرامیٹ ، مسز امبرین ظفر ، شازیہ شاہد کے علاوہ کچھ مشہور شخصیات اور فلاح و بہبود کے بلاگر شامل تھے۔
شیلف پر اچھی طرح سے رکھے رنگین مصنوعات اور ہوا میں مہک کی پہلی نظر آپ پر جادو کر دے گی۔ نہ صرف آپ کے جسم بلکہ آپ کے دماغ اور روح کو پرسکون  اور آرام کرنے کے لئے شاندار مصنوعات کی ایک وسیع صف تیار کی گئی ہے۔ سپا سیلون پاکستان کی ڈائریکٹر سعیدہ مانڈوی والا کا کہنا ہے کہ سپا سیلون کی مصنوعات خالص ترین قدرتی اجزا سے تیار کی جاتی ہیں اور صدیوں پرانی شاہی فلاح و بہبود کی رسومات پر مبنی ہیں جو قدیم سیلون کے عظیم الشان محلات میں رائج ہیں۔
سری لنکا کے قدیم دواں کے ورثے سے متاثر ہو کر ، 5000 سال پرانا شفا دینے والا سائنسی برانڈ روایت کا تصور لیتا ہے اور 100 فیصد نامیاتی اور قدرتی اجزا کے ساتھ جدید دور کی مصنوعات بناتا ہے۔ سپا سیلون کی مصنوعات کو دواں ، شفا اور خوبصورتی کے مقاصد کے لیے استعمال کیا جاتا ہے ، "سعیدہ مانڈوی والا ، جو کہ ایک قابل بال اور بیوٹی تھراپسٹ ہیں ، جو 2008 میں کراچی میں دنیا کا سب سے بڑا ٹونی اور جی یو وائی سیلون لے کر آئیں۔" یہ پاکستان میں ہمارا دوسرا اسٹور ہے۔ ہم پاکستان میں سپا سیلون کے ماسٹر فرنچائز ہیں اور ہمارے پاس اس برانڈ کی ملکیت ہے ، سعیدہ مانڈوی والا کا کہنا ہے کہ جو اپنی بیٹی نور کے ساتھ پاکستان میں سپا سیلون لے کر آئی تھی جس کا پہلا اسٹور کراچی میں 2019 میں کھل گیا تھا۔ سعیدہ مانڈوی والا کے مطابق ، ایک کاروباری خاتون کاروباری خاتون ، لاہور سے سپا سیلون کی مصنوعات کی بڑھتی ہوئی طلب نے انتظامیہ کو پنجاب کے صوبائی شہر میں قدم جمانے پر مجبور کر دیا۔ ایگزیکٹو ڈائریکٹر نور مانڈوی والا کو سری لنکا میں ڈرمیٹولوجی اور مصنوعات کے اجزا اور یہ سب کیسے کام کرتا ہے جب ماں بیٹی کی جوڑی اس برانڈ کو لے رہی تھی اس کے بارے میں واقعی بھرپور تربیت لینی پڑی۔
"سری لنکا میں ، جدید ڈرماٹالوجسٹ اور کاسمیٹولوجسٹ جدید دور کے صارفین کے لیے حل تلاش کرنے کے لیے کام کرتے ہیں ،" نور نے سپا سیلون کی مصنوعات کی تیاری کے بارے میں ایک سوال کا جواب دیتے ہوئے کہا۔ وہ مزید کہتی ہیں کہ سری لنکا میں کسی بھی چیز کو بھیجنے سے پہلے وزارت صحت کے ساتھ مناسب چیکنگ ہے۔ "ہمارے عالمی سطح پر 103 اسٹور ہیں ، حالیہ افتتاحی پرتگال اور برطانیہ میں ہے ،" نور کا کہنا ہے کہ "سپا سیلون کی مصنوعات خواتین ، مردوں اور بچوں کے لیے ہر ایک کے لیے ہیں۔"
سری لنکا میں پیدا ہونے والی سعیدہ مانڈوی والا کا کہنا ہے کہ وبائی امراض کی وجہ سے لوگوں کو جس طرح کے تنا کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے اس کے پیش نظر ، سپا سیلون کی مصنوعات ذہنی صحت سے متعلق مسائل کے لیے بہترین ہیں جو آپ کو ذہنی سکون فراہم کرتی ہیں۔ جبکہ نیند کی خرابی سے متعلق مسائل کو بھی حل کیا۔ ایک سوال کا جواب دیتے ہوئے سعیدہ نے کہا ، "سپا سیلون کی پاکستان میں سب سے زیادہ فروخت ہونے والی حدیں نیند ، دبا اور الائچی روز ہیں۔"
 گفتگو کرتے ہوئے محمد شیخ نے کہا کہ الفتح سپا سیلون پاکستان کے ساتھ مل کر لاہور میں دنیا کے مشہور برانڈ کو متعارف کرانے میں سب سے پہلے خوش ہے۔ انہوں نے کہا کہ قدرتی اجزا سے بنی سپا سیلون پاکستان کی مصنوعات بھی ماحول دوست ہیں اور مال میں دستیاب اسی طرح کی مصنوعات میں منفرد ہیں۔ انہوں نے الفتح کے دیگر اسٹورز پر برانڈ کی موجودگی کو بڑھانے کی امید ظاہر کی۔
الفتہ خصوصی مال ، گلبرگ کے گرانڈ فلور پر سپا سیلون کا چھوٹا مگر خوبصورت اسٹور جلد کی تندرستی ، دماغ اور جسم کی تندرستی ، بالوں کی صحت ، رنگین تھراپی ، گھریلو تندرستی اور بچوں کی دیکھ بھال سے متعلق مصنوعات کی ایک وسیع صف پیش کرتا ہے اور اس میں شامل ہے ، لیکن نہیں تک محدود ، علاج کے تیل ، آئل مسٹس ، مساج بالمز اور نہانے کے تیل ، ضروری تیل ، کلینزنگ بارز ، ایکسفولیئٹنگ بارز ، شاور جیل ، باڈی سکربس ، باڈی پییکس اور باڈی لوشن ، موئسچرائزنگ بامز ، باڈی مسٹ ، سکون بخش بامز ، پاں کی دیکھ بھال اور ہربل کمپریس ، اور خوشبو بشمول باڈی سپرے اور کولون وغیرہ اور بہت کچھ۔ اور انٹرنیٹ کا شکریہ ، آپ اپنے گھر سے ان میں سے کوئی بھی آرڈر کرسکتے ہیں۔


APNN نیوز، APNN گروپ یا اس کی ادارتی پالیسی کا اس تحریر کے مندرجات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔

APNN News, the APNN Group or its editorial policy does not necessarily agree with the contents of this article.


عوامی بحث (0) تبصرے دیکھنے کے لئے کلک کریں Public discussion (0) Click to view comments
28 / 5 / 2021
Monday
1 : 23 : 31 PM